OPDRACHT 15: VERHAAL BELUISTEREN

Op zondag 10 mei zetten we mama in de bloemetjes.
Hieronder vind je 2 verhaaltjes die je kunnen inspireren hoe je dit kunt doen.
Voor de leerlingen van P1 en P2:
niveau: 💫
https://www.youtube.com/watch?v=LciGEaKcIkY
oefening:
Hoe heten de jongen en het meisje in het verhaal?
O Jules en Anna
O Jan en Marie
O Jules en Marie
Hoe verwennen ze hun mama en papa?
O Ze bakken een taart.
O Ze knippen hartjes uit en versieren ze.
O Ze brengen ontbijt op bed.
Voor de leerlingen van P2 en P3:
niveau: 💫💫💫
https://www.youtube.com/watch?v=A1Sb_kbrc6E
oefening:

Reacties
Een reactie posten